reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marcel Bartoš

Marcel Bartoš

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Objavujem nepoznané myšlienky, pohľady a prístupy ku všetkému, čo sa na tomto svete dá stretnúť. Má to niečo z dynamiky detektívky - a keď nájdem kindred spirit (ako sa mi to stalo pri CS Lewisovi), cítim radosť pri každom rozzvučení rovnakej struny. Zoznam autorových rubrík:  Silence-FictionKnihySúkromné

reklama

Súkromné

Falencov kúzelný dych

Marcel Bartoš

Falencov kúzelný dych

Môj pes je pobláznený za samičkami. Stačí mu zaňuchať vôňu ich ženskosti a už ma ťahá k miestam s vysokou koncentráciou ich neodolateľného šplechu. Môj pes vyzerá strašne namäkko, keď sa mu okolo pysku zhlukujú sliny a pritom vášnivo klepoce zubami. Ale jemu to nepripadá smiešne. Skôr sa pozastavuje nad tým, prečo ja vždy žmurkám na samičky našeho druhu. Vďaka svojej utešenej „empatii“ si vôbec nevie predstaviť, ako mi studený vietor zalieva oči slzami a ja sa snažím na ulici aspoň zorientovať. Môj pes (prezývaný Falenc) vôbec nevychádza z bariér svojho egoizmu a poháňa ma dopredu.

  • 16. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Zabudnuté sny

Marcel Bartoš

Zabudnuté sny

V polnočných tmavých vodách lesného jazera chrápali ryby. Možno snívali o telesnom párení, tak odlišnom od toho ich terajšieho neosobného ikrenia, možno snívali surrealistické sny o žubrienkach, alebo nočné mory o trblietavých háčikoch, čo útočia spoza každého lekna. Každopádne nás ich sny zaujímajú zo všetkého najmenej, však? Máme predsa tie svoje. SNY s veľkým S, N a Y. A predsa...

  • 14. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 433x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu